2 תשובות
אל תירק זה מגעיל נורא. בכל מקרה, הוא ישכח בעוד שבוע שבועיים אז אל תדאג נשמע שההתנצלות שלך הייתה כנה ואמיתית.
למה אתה מתבייש? זה משהו שקורה
גם אני היום בטעות ירדתי על יד של חברה שלי כשדיברתי איתה חח