4 תשובות
לא טעמתי שרימפס עדיין אבל צ'יזבורגר זה מאוד טעים
צ'יזבורגר
שואל השאלה:
מה אתה עושה פה אתה לא מבין שאני ג'יני והארי פוטר זה בעלי?
מה אתה עושה פה אתה לא מבין שאני ג'יני והארי פוטר זה בעלי?
טעמתי בלונדון צ'יזבורגר עם שרימפס, זה הכי טעים
באותו הנושא: