4 תשובות
לא טעמתי שרימפס עדיין אבל צ'יזבורגר זה מאוד טעים
צ'יזבורגר
שואל השאלה:
מה אתה עושה פה אתה לא מבין שאני ג'יני והארי פוטר זה בעלי?
טעמתי בלונדון צ'יזבורגר עם שרימפס, זה הכי טעים