4 תשובות
תלמדי עד אז, גם בשבת. בהצלחה!
שואל השאלה:
עד כמה זה נורא להתחיל את השמה בנכשל? כי סל הכל אני כן טובה במתמטיקה פשוט המבחן הזה ממש כבד
עד כמה זה נורא להתחיל את השמה בנכשל? כי סל הכל אני כן טובה במתמטיקה פשוט המבחן הזה ממש כבד
זה לא נורא כל עוד את יודעת שעשית את הכי טוב שאת יכולה והשקעת:) תתחילי ללמוד עכשיו תוכלי להצליח, ותזכרי שדברים שנראים מבאסים בהתחלה, את יכולה להתחיל אותם ופתאום זה יזרום לך ותהני מזה! כמה יחידות את?
אנונימית
שואל השאלה:
5
5
באותו הנושא: