5 תשובות
וואו איזה משקיען, הלוואי עליי,חחח(^^)אולי זה מאוחר מידי אבל יכולת לקחת אותה למסעדה או משהו
תשמור קצת מתנות לימי הולדת הבאים חח
שואל השאלה:
אני בן ואני ממש אוהב אותה אז זה לא הגזמה לדעתי
אני בן ואני ממש אוהב אותה אז זה לא הגזמה לדעתי
אנונימית
נראה לי הגזמת טיפה חח כל הכבוד לך חברה טובה
שואל השאלה:
בסוף לקחתי אותה למסעדת יוקרה כזאת של בשר היה ממש כיף. תודה לכולם
בסוף לקחתי אותה למסעדת יוקרה כזאת של בשר היה ממש כיף. תודה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: