2 תשובות
כן. השיטה הטובה לפי דעתי היא פשוט לא לחשוב על מה אנשים חושבים עליי
אל תתעסק במה חושבים עליך זה לא צריך לעניין אף אחד.

דבר שני וזה מאוד חשוב, תתחיל להעז
מה שמאוד יכול לעזור זה פשוט להתחיל להעיז ולעשות דברים שתמיד התביישת לעשות.
פחדת להצביע בשיעור? תצביע
פחדת לעמוד מול כל הכיתה ולדבר? דבר ואל תסתכל על אף אחד תסתכל על נקודה מסויימת
פחדת להגיד לקראש היי? תגיד לקראש היי
פחדת להגיד את דעתך? תגיד את דעתך עכשיו כי בשביל זה יש לך פה בשביל לתקשר ודבר ומה לעשות שיש כאלה שזה בא להם מהר אבל דווקא אלה שאין לה ביטחון צריכים לנסות להתמודד והם יצאו עוד יותר חזקים

תתחיל מהדברים הקטנים
אל תחשוב על מה חושבים עלייך
תהיה מי שאתה