12 תשובות
הייתי מפקדת בקורס בבהד 11 אם זה עוזר :)
אנונימית
שואל השאלה:
עוזר רק חבל שאת מאנונימי..
עוזר רק חבל שאת מאנונימי..
אנונימי
שואל השאלה:
צריך עזרה בפרטי
צריך עזרה בפרטי
אנונימי
אתה זה שהתחלת אנונימי :)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סליחה באמת
חחח סליחה באמת
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אז אי אפשר לדבר
אוף אז אי אפשר לדבר
אנונימי
אשמח לעזור גם :)
אנונימית, קורס רכזים במקרה?(:
אנונימית
למען האמת נפגעים
אנונימית
פיקדת גם על יולי 18? יש לי חברה מהמחזור הזה חחח
אנונימית
לצערי לא :( בטח מקסימות אבל
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, איך אפשר לדבר איתך?
אנונימית, איך אפשר לדבר איתך?
אנונימי
באותו הנושא: