7 תשובות
כנל , כל פעם שאני שמה אומרים לי שזה סתם מכער
שואל השאלה:
הגוון מתאים לי והמייקאפ טוב והכל אבל לפנים שלי זה לא יפה, לעומת זאת קונסילר ממש מחמיא
אנונימית
גם לי זה ככה אני מעדיפה את העור שלי טבעי
לפעמים לא באמת צריך מקייאפ, בתכלס מייקאפ זה בשביל לאחד את כול הצבע של הפרצוף אבל יש אנשים שהגוון שלהם כבר מאוחד ופשוט יש להם פצעים או אדמומיות במקומות בודדים אז אפשר פשוט לשים קונסילר בנוקודתיות וזה גם יראה יותר טבעי וגם יכסה מה שצריך לעומת מייקאפ שזה יותר כבד ויותר מבגר..
קיצר שימי מה שאת אוהבת.
אגב גם אותי מייקאפ ממש מבגר, אני לא באמת צריכה אבל אני דווקא אוהבת.
שואל השאלה:
הבעיה שמייקאפ זה הבסיס וזה גם שומר על האיפור עמיד יותר וגם האיפור נראה יותר אסתטי עם מייקאפ
אנונימית
חח נכון.. המייקאפ יגרום לשאר האיפור להיות יותר עמיד כי זה כמו "נדבק" עליו אבל אפשר ל"אלתר" ולעקוף את זה עם משהו אחר, נגיד בשביל ההצללות אפשר לעשות קודם הצללות רטובות ומעל יבשות וככה זה כמו תחליף למקייאפ שמדביק את כול מה ששמים מעל..
וכנל לגבי שאר הדברים ששמים בפרצוף.
ונכון שהמקייאפ כמו משלים את כול הפרצוף אבל זה ממש תלוי, לפעמים זה יכול להיראות אפילו יותר יפה בלי, חח רציני, לפעמים המייקאפ סתם עושה את המראה כבד מדי, אני נגיד אוהבת עליי מייקאפ אבל יש בנות שלדעתי יהיה להן הרבה יותר יפה גם בלי כי זה פשוט יראה יותר טבעי אבל כול אחד ומה שהוא אוהב.
קיצר לדעתי זה עדיין יראה טוב גם בלי זה
שואל השאלה:
את צודקת
הגעתי למסקנה שמייקאפ קצת כבד ליום יום ועושה מראה פחות רענן אם את מבינה למה אני מתכוונת אבל לאירועים זה גלאם
אנונימית