2 תשובות
קורה כשהטמפרטורה בפה יותר גבוהה מהטמפרטורה שבחוץ.
זה לא כשקר לנו זה כשקר בחוץ. וזה נקרא הפרשי טמפרטורות, בגלל שחלל הפה שלך חם יותר מהטמפ' בחוץ יוצא אדים