2 תשובות
קורה כשהטמפרטורה בפה יותר גבוהה מהטמפרטורה שבחוץ.
זה לא כשקר לנו זה כשקר בחוץ. וזה נקרא הפרשי טמפרטורות, בגלל שחלל הפה שלך חם יותר מהטמפ' בחוץ יוצא אדים
באותו הנושא: