14 תשובות
כן
לדעתי לא
אבל יש כאלו שמאמינים באבולוציה
כן
לא יודעת מה איתך אבל אני אף פעם לא הייתי קוף
כע
נצאו הוכחות לא מזמן של גולגלות הדומות לשל קוף.
ובכללי אני מאמינה באבולוציה .
^נמצאו הוכחות גם לקיומו של אלוהים.
(לא מאמינה בכלום ולא שוללת כלום)
אמונה זה דבר מאוד נוח. רוב האנשים הולכים לפי מה שמתיישב עם הדעות שלך, עם החינוך מהבית ועם המציאות הזמינה לך. אין הרבה רציונל.
זה לא ממש משנה במה תאמיני בשלב הזה.
אנונימית
כן, ונשארנו קופים.
לא , האבולוציה אומרת שלנו והקוםיך של אב קדמון משותף, כלומר אם נלך בשרשרת האב בן שלנו ולשל קופים נגיע חזן מסויים שהוא לא הקוף המודרני ולא האדם המודרני, זן אחר
איזה סוג של קופים אנחנו?^
אנונימית
אנחנו בתת סדרה של קופים צרי אף, שבכללי אותה תת סדרה היא בתוך הקבוצה (או האינפרא סדרה) של אנתרופואידים, שהם עצמם קופים.
אנחנו הכח קרובים לסוג השימפנזים
אגב אנחנו סוג של קופים
כן, כל אחד נולד עם זנב