13 תשובות
חמוד
נחמד
אוי... רציתי לקרוא לילד שלי ככה
יפה
מהמםם
מכיר אחד, שם חמוד מאוד
אעאעעטע ריי אמאלהלה מושלםם
זה איך שאני רציתי לקרוא לכלב שלי. מושלם
זה שם של בנאדם. לא של כלב.
אנונימי
מושלםם אימלה
שם יפה+
^ ישר ראיתי שזה נשאל לפני כמה חודשים אמרתי לעצמי איי זה בטח הוא. וכן אכן אני צדקתי
שם די נפוץ לדעתי
שם יפה
rey=מלך (ב-ספרדית)