4 תשובות
זה צריך לבוא לבד וזה פרטי כזה
אני וחברה שלי קוראות אחת לשניה אלירן בגלל משהו שקרה חחח
גם אני קוראת לחברות שלו "חמודית" "מתוקית"
בצבצ
נושנוש
סיסטה/סיס
טוסיקית