4 תשובות
מתחילה איתו
מתחילה איתו
שואל השאלה:
טוב אפרט:
אני ביישנית ואני בקושי מדברת עם בנות בכיתתי אז איתו ממש לא.
אני רוצה להתחיל איתו ולא יודעת איך.
הוא חתיך והוא אשכנזי ומקובל ואני ממש לא מקובלת ואני מזרחית ורבע אשכנזיה אבל לא רואים את זה.
הוא חתיך אש וחנה שהוא יסתכל עליי ולא על בנות שיש להן ביטחון כי יש לו ביטחון אבר.
אנונימית