3 תשובות
מה תנחמו.
לכי לאכול עכשיו.
שואל השאלה:
^ אבל אני מצטערת שאכלתי את זה אז למה לאכול שוב? חחח
אנונימית
שמעי זה לא טוב אבל לא נוראי אם את לא הופכת את זה להרגל תנסי לאכול עכשיו כריך עם ממרח שיש בו יחסית הרבה קלוריות