3 תשובות
לא בעיה בכלל
לבלוט לדבר איתו שיראה שאת קיימת תחשבי שכשמתי שאת שותקת ולא עושה כלום
שום דבר לא מתקדם וזה כמו גלגל שחוזר על עצמו במעגלים
תתחילי שיחות ב-היי מה קורה ולאט לאט תתחברו
נ.ב לי זה עבד אבל כבר נפרדתי ממנה אז זה לא רלוונטי.
ושתדעי שאת לא אמורה לחכות בשבילו את גם צריכה לעשות צעד כאן
לבלוט לדבר איתו שיראה שאת קיימת תחשבי שכשמתי שאת שותקת ולא עושה כלום
שום דבר לא מתקדם וזה כמו גלגל שחוזר על עצמו במעגלים
תתחילי שיחות ב-היי מה קורה ולאט לאט תתחברו
נ.ב לי זה עבד אבל כבר נפרדתי ממנה אז זה לא רלוונטי.
ושתדעי שאת לא אמורה לחכות בשבילו את גם צריכה לעשות צעד כאן
התגובה מעליי טובה^
פשוט תהיי יותר בקשר איתו, דברי איתו, תעזרי לו אם הוא צריך, תעודדי אותו, תפתחי שיחות..
פשוט תהיי יותר בקשר איתו, דברי איתו, תעזרי לו אם הוא צריך, תעודדי אותו, תפתחי שיחות..
אנונימי
תתחילי שיחות שלא נגמרות בכן ולא
שיחות שנמשכות מהסברים
כדי שהן לא יהיו קצרות
ותשאירי תמיד טעם של עוד
באמצע השיחה איתו לכי פתאום תמצאי משהו כדי ש''יתגעגע''
שיחות שנמשכות מהסברים
כדי שהן לא יהיו קצרות
ותשאירי תמיד טעם של עוד
באמצע השיחה איתו לכי פתאום תמצאי משהו כדי ש''יתגעגע''
באותו הנושא: