התחברות הרשמה

מישהי בכיתה ט' ומישהו ב י' הולך?

9 בספטמבר 2019, 18:29
כיתהגילמערכת יחסיםהתאהבותמאיזה גיל    
7 תשובות
כן
ל
לא הוופל הכי בלגי.
כן
מ
מי אניי
כן
L
Loveis
כן
M
Mr. Bean
סבבה כן
י
יחידת החילוץ.
כן ברור ואם זאת את בהצלחוש
H
Hadarrrrrr:)
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
באותו הנושא:
מישהו בכיתה ט עם מישהי מכיתה ז הולך או לוותר?
מישהי בכיתה ח ומישהו בכיתה יא זה נראה לכם יכול לעבוד?
לדעתכם מישהי בכיתה יב ומישהו בכיתה י הולך ביחד?
מישהי בכיתה י ומישהו בכיתה יב הולך?
מישהי בת 15 ומישהו בן 25 הולך?
מישהי בת 15 ומישהו בן 17 וחצי הולך?
מישהי בת 15 ומישהו בן 18 הולך לדעתכם?
מישהי בת 15 ומישהו בן 20..הולך?
מישהי בכיתה י ומישהו בכיתה יב הולך?
מישהו בן 17 כיתה יא ומישהי בת 14-15 כיתה ט הולך?
מישהי בכיתה ח' ומישהו בכיתה י' יכולים להיות ביחד?