2 תשובות
טובים כן אבל לדעתי זה בזבוז הם יקרים מדיי אפשר למצוא במחיר נגיש יותר
לא מוצאת סיבה לשלם כל כך הרבה על שפתון.
לא מוצאת סיבה לשלם כל כך הרבה על שפתון.
שואל השאלה:
יש לי אפשרות לקנות ב 50 זה אחלה?
יש לי אפשרות לקנות ב 50 זה אחלה?
אנונימית
באותו הנושא: