6 תשובות
אני תמיד אומרת לא הבנתי או שהיה לי מלא דברים
עדיף לא לתרץ ופשוט להגיד את האמת, אני בטוח שהמורה תעריך זאת יותר, במיוחד כשרוב הזמן תלמידים מעדיפים תירוצים על פני כנות.
בהצלחה !
אני אומרת שהכנתי ושכחתי אותם בבית ומבטיחה שמחר אני אביא
שואל השאלה:
זה היה לשבוע שלם וזה פשוט היה מלא שיעורים
תגידי שחשבת שזה לשיעור הבא ו*תביאי* את זה לשיעור הבא
זה תמיד עובד לי
לא הרגשת טוב/שכחת/לא היה לך זמן/לא הבנת.