התחברות
הרשמה
עכשיו החלפתי אוטובוס וריבקבתי על הקודם ועכשיו השני לא נותן לרבקב ככה זה הולך?
כאילו זה אומר שיש שגיאה וניסיתי בכל המכונות ולשאר האנשים זה הלך סבבה. כאילו אני משלמת רק פעם אחת כל פעם?
10 בספטמבר 2019, 16:00
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
אוטובוס
תקלות
תשובה אחת
לא משנה אם היית מקודם על אוטובוס או לא עדיין אפשר לרבקב... זאת אולי בעיה בכרטיס אם זה ימשיך אני ממליצה לפנות למוקד מודיעין של רב קו...
א
אלכסיס98
באותו הנושא:
ישבתי עכשיו ליד מישהי באוטובוס והאוטובוס היה מלא לגמרי
אני עכשיו בים ושכחתי תחתנים להחלפה זה בסדר שאני מיתחת לחצית בלי כלום 10 דקות נסיעה.
היי, איך הכינוי שלי? החלפתי עכשיו.
יש עכשיו האח הגדול? הדחה החלפה זה היום?
אם אין לי רב קו אני צריכה לשלם על החלפת אוטובוסים? על כל אוטובוס בנפרד?
מי שמבין באוטובוסים, איך זה עובד שאם נגיד אני עכשיו משלמת על אוטובוס ואז עוברת לאוטובוס אחר ולא עבר הרבה זמן(לא יודעת
יש לי אייפון 7+ ועכשיו החלפתי לXs max למכור את הקודם ב700 בערך??
אם החלפתי ספטום עכשיו אני צריכה לחכות עוד פעם שהוא יחלים?
אם הייתי מחוברת לוואטסאפ לפני חודש באיזה טלפון ועכשיו החלפתי טלפון והוואטסאפ בטלפון החדש
למה אני לא מצליחה לשנות שם משתמש באינסטגרם? אולי כי החלפתי הרבה פעמים עכשיו?
החלפתי טלפון לפני שנה בערך וכל השיחות לא עברו לפלאפון החדש, עכשיו נזכרתי בשיחה שהייתי ממש רוצה לקרוא שוב, אין דרך נכון?