5 תשובות
כן ,איפה שטוב לך
אנונימית
עברתי ראיון עבודה שלשום לסינימה סיטי, עדיין מחפשים שם עובדים,מציע לך להשאיר פרטים
שואל השאלה:
איפה בסינמה ? במזנון ?
אנונימית
מזנון/vip/קופות
שואל השאלה:
אה לא חברה שלי עובדת שם וזה חרא
אנונימית