10 תשובות
רק את יודעת מזה אז כן
חבל הקולות שלך ילגו לפח עדיף לך עוצמה יהודית יש להם יותר סיכוי
אני מצביע לסמיון
לא נראה לי שהיא תעבור בכלל את אחוז החסימה
כן, מפלגה שוביניסטית והומופובית=מפלגה נוראית.
לא רק את מכירה עוד
אני מקווה מאוד שאת היחידה שבאמת מצביעה להם.
כן, הכי חשוב להיות נורמלי, ואת גם יכולה להרשות לעצמך לקבוע מה זה נורמלי, ולהכריח את כולם ליישר קו עם הנורמה שלך.
את אשכרה נואשת להגיע לחמות אהה?
וכן רק את
אנונימית