התחברות
הרשמה
בנים זב יפה שילדה בכיתה ט שמה סומק מסקרה ושפתון עדין לבצפר?
11 בספטמבר 2019, 06:45
איפור
מסקרה
סומק
תשובה אחת
לא
מ
מני מקפיצה,אתה נהיה פוזל
באותו הנושא:
בנות זה הרבה איפור?: מייקאפ קונסילר פריימר פודרה צלליות מסקרה איילינר עיפרון שחור הייליטר ברונזר סומק תוחם שפתיים אודם צובעת גבות ושמה תדבר הזה שמחזיק תגבות מסקרה שקופה
אני מבואסת כי הבנים בכיתה עשו סקר מי הכי יפה בכיתה לפי הסדר ועשו אותי שלישית
סקר: אתם ילדים של שורה ראשונה או אחרונה בכיתה?
מייקאפ קונסילר סומק ברונזר שימר איילנר (מטושטש) מסקרה ואודם עדין זה מוגזם ליום הראשון?
גלוס, מסקרה, מסקרה שקופה לגבות וסומק עדין, בסדר לגיל 14?
לדעתכם, מסקרה, *אייליינר, עפרון שחור וטיפונת טיפונת של סומק זה מוגזם לכיתה י?
בנים - מסקרה וסומק זה יותר מידי איפור לדעתכם ?
אני בת 12 ואני שמה מייקאפ ומסקרה לבית ספר (כיתה ז') זה יותר מידי לילדה בגילי?
מסקרה, סומק, פודרה וגלוס שקוף בגיל 12 זה בסדר?
זה בסדר שילדה בת 13 הולכת מדיי פעם עם מסקרה?
זה מוזר לילדה בכיתה י להיות עם סומק שיש לו קצת נצנצים שרואים בשמש?