היי, אני מתאמנת בהתעמלות קרקע והשנה הצטרפתי לקבוצה חדשה... הכל היה טוב ויש שם בנות שניסו להכיר אותי אבל יש שם ילדה אחת ספציפית שכנראה שאני לא נראת לה הכי טוב לעין ואני בקושי מכירה אותה והיא מתייחסת אלי לא יפה וכשהיא התחילה לרכל עלי עם עוד איזה ילדה אז פתאום עוד הרבה בנות הצטרפו והקשיבו לה ואני פוחדת שהיא מנסה להוציא לי שם רע ואז כל הבנות לא ירצו להיות חברות שלי ויתרחקו ממני. הילדה הזו בקושי מכירה אותי וכבר שונאת אותי ומרכלת עלי, חשובים לי האימונים האלה אבל הילדה הזאת הורסת לי אותם וגם את המצב רוח מה לעשות??האם כדאי לי לפרוש?? זה הגיוני שאני בקושי שבוע נמצאת שם וכבר יש לי הייטרים שם?
היי, אל תקשיבי לה. תתרחקי ממנה, אל תחשבי עליה או על זה שפתאום כולם יתרחקו ממך כי אני בטוחה שאת ממש נחמדה ואני לא הייתי מתרחקת ממך בגלל ילדה משועממת שמרכלת עלייך..