12 תשובות
אמ יש מצב. אתה לא באמת יכול לשלוט במה שאתה מרגיש ובמי שאתה מתאהב...
אם הייתי אוהבת אותו/אותה (כל העניין הזה מבלבל אותי בין טראנס לטראנסית) אז כנראה שהייתי יוצאת איתו/איתה.
לא..
אנונימי
בחיים לא.
אנונימית
כל הטראנספובים בתגובות... אין לתאר
לא
גבר תמיד ישאר גבר
כן
לא חושב
המחשבה שהוא היה בת יגעיל אותי אבל אקבל אותה
אני בת ולא הייתי יוצאת עם טראנס.
אם אתאהב אז לא אפסול
מעדיפה להיות רווקה לנצח, בלי להעליב.
אנונימית
בתור טרנס, לא
אני לא נמשך לטרנסיות