5 תשובות
אמ לא, תשאלי את אמא שלך, לא צריך להתבייש... ובמקרה הצורך אז תשימי פד
שואל השאלה:
זה טיול מהבצפר חח
תישאלי את אמא שלך איך לשים
שואל השאלה:
ניסיתי לשים לפני חודש בערך ולא הצלחתי (התייעצתי עם אמא שלי)
לא חייב טמפונים, אפשר להסתדר גם בלעדיהם. מנסיון, פדים תמיד עושים את העבודה לא פחות מטמפונים. רק אל תשכחי לקחת איתך כמה שיותר פדים, ולהחליף אותם לפי מידת הצורך. תהני (:
Q_e