3 תשובות
אני לא יודעת בדיוק אבל אני בכיתה ט והיתה לנו גיחה שנה שעברה ויש לנו גם השנה
אנונימי
אצלנו זה שנתיים ברצף, כיתה ח, וכיתה ט
אני יודעת שיש גיחה אחת בכיתה ח'
וגדנע ומסע ישראלי בכיתה י"א.
סיוט אחד עולמי זה גיחה. בגלל שלא היה נקי ובחוץ זה עשה לי זיהום בשורש בשן הקידמית והייתי צריכה לעשות טיפול שורש שוב. חוץ מזה שאוכל חרקים משימות והחום הזה הורגו אותי.