4 תשובות
אני אוהבת את המעדן סויה של תנובה בטעם טבעי
שואל השאלה:
את של תנובה טעמתי עכשיו נזכרתי
לא אהבתי אותו בכלל
וקניתי גם בטעם שוקולד אני חושבת
את של תנובה טעמתי עכשיו נזכרתי
לא אהבתי אותו בכלל
וקניתי גם בטעם שוקולד אני חושבת
אנונימית
יש את soom, די נחמד. ואני אוהבת את היוגורט של תנובה בטעם טבעי, הוא לא חמוץ מספיק אבל זה הכי קרוב שיש בארץ.
אם התכוונת למעדנים מתוקים אני לא קונה בד"כ, כי יש לי 4 קריטריונים לקניית מזון בסופר: זול, טעים, בריא וקל להכנה/צריכה. מעדנים זה קל לצריכה וטעים, אבל לא בריא ובטח שלא זול. לא כזה דחוף לי שהכל יהיה בריא, אבל במחיר כזה עדיף כבר להכין לבד. זה ממש קל! בערך כוס של החלב הצמחי האהוב עלייך בסיר קטן, פלוס כפית קורנפלור, להוסיף מה שאת רוצה - קוביות שוקולד/רוטב קרמל ביתי/תמצית וניל/מיץ לימון וקצת סוכר... כל טעם שתרצי. לערבב בלי הפסקה עד שמסמיך, ולהוסיף עוד קורנפלור אם צריך (בכמות קטנה כל פעם). זה לוקח אולי עשר דקות ואחכ שעה במקרר ויש לך מעדן משלך, שעלה הרבה פחות, בטעם שאת אוהבת ואת יודעת בדיוק מה יש בתוכו.
אם התכוונת למעדנים מתוקים אני לא קונה בד"כ, כי יש לי 4 קריטריונים לקניית מזון בסופר: זול, טעים, בריא וקל להכנה/צריכה. מעדנים זה קל לצריכה וטעים, אבל לא בריא ובטח שלא זול. לא כזה דחוף לי שהכל יהיה בריא, אבל במחיר כזה עדיף כבר להכין לבד. זה ממש קל! בערך כוס של החלב הצמחי האהוב עלייך בסיר קטן, פלוס כפית קורנפלור, להוסיף מה שאת רוצה - קוביות שוקולד/רוטב קרמל ביתי/תמצית וניל/מיץ לימון וקצת סוכר... כל טעם שתרצי. לערבב בלי הפסקה עד שמסמיך, ולהוסיף עוד קורנפלור אם צריך (בכמות קטנה כל פעם). זה לוקח אולי עשר דקות ואחכ שעה במקרר ויש לך מעדן משלך, שעלה הרבה פחות, בטעם שאת אוהבת ואת יודעת בדיוק מה יש בתוכו.
soom
באותו הנושא: