4 תשובות
כי תמיד יש אנשים גזענים.
כן זה עצוב
כי יש אנשים כאלה בכל מקום.
ואני יכולה להוסיף ל מה שכתבת, יש כל כך מלא חרידים אנסים ורוצחים ומזה אף פעם לא עושים עניין רק על ערבים
ואני יכולה להוסיף ל מה שכתבת, יש כל כך מלא חרידים אנסים ורוצחים ומזה אף פעם לא עושים עניין רק על ערבים
שואל השאלה:
^ כי הם מעוצבנים על צורת ההתנהגות שלנו כלפיהם.
^ כי הם מעוצבנים על צורת ההתנהגות שלנו כלפיהם.
באותו הנושא: