19 תשובות
כן. אם היית אוהבת אותה באמת לא היה לך אכפת משטות כזו
שואל השאלה:
אין מה לדבר היא מודעת לזה היא אוהבת את זה
אנונימית
זה שהיא מסתכלת על עצמה במראה לא אומר שהיא שחצנית
אבל אם זה ממש ממש מפריע לך דבר איתה על זה אל תפרד ממנה
תדברי איתה על זה, אם אחרי כמה וכמה פעמים היא עדיין לא מפסיקה תיפרדי
תראי זה תלוי בך, שרדת אותה 3 שנים ופתאום זה ממש מפריע לך?
אם את מרגישה שהקשר מיצה את עצמו ואת כבר לא מרגישה אותו הדבר כלפיה אז תפרדי.
ואיי מעצבן ממש
שואל השאלה:
ברור שלא אכפת לי אבל זה מציק קצת
אנונימית
מה אתה דפוק?
שואל השאלה:
אני בת כוסעמק
אנונימית
מה את דפוקה?
לא יודעת, אני גם נרקיסיסטית וזאת אני, לא הייתי רוצה שיפרדו ממני או שינסו לשנות אותי בגלל זה.
תחליטי לבד מה יותר כיף- להיות לבד או להתמודד עם זה שלפעצים לא מסכימים על דברים ולא כל דבר אוהבים בבן או בת הזוג.
אני חושבת שעדיף להיות נרקיסיסטית ולאהוב את עצמך מאשר להיות כל הזמן בסטרס על המשקל או לשנוא את איך שאת/ה נראים
מה אכפת לך שהיא אוהבת את עצמה שתאהב כמה שבאלה תאהבו אותה ביחד
להפרד ברור
את לא יכולה לעשות איתה ילדים תמצאי גבר
אנונימי
וואוו אתה מפגר ברמות
שואל השאלה:
יש לנו ילד
אנונימית
שואל השאלה:
אתה יודע היום אפשר הכל דפוק
אנונימית
יש היום כל כך הרבה דרכים לזוגות של לסביות להביא ילדים חבל שאתה עדיין אי שם ב1918
מה את מקללת
עכשיו מתקשר למשטרה
אנונימי
שואל השאלה:
יא מלשין
אנונימית
באותו הנושא: