3 תשובות
זאת סך הכל תגובה, לא צריך להגזים.
אם היא לא אוהבת , למה שתגיב?
אם היא לא אוהבת , למה שתגיב?
אנונימית
זה ילדותי כזה
זה די ילדותי מוזר שככ אכפת לה מזה
אם שאלת אותה על התמונה תפקידה לייעץ לא להחליט לך אני הייתי פשוט מגיבה ומדפדפת אתזה
אבל אל תקחי אתזה ככ קשה זאת רק תגובה יכול להיות שזה בצחוק
אם שאלת אותה על התמונה תפקידה לייעץ לא להחליט לך אני הייתי פשוט מגיבה ומדפדפת אתזה
אבל אל תקחי אתזה ככ קשה זאת רק תגובה יכול להיות שזה בצחוק
באותו הנושא: