2 תשובות
אדם שמודע לזה שהוא פגע באנשים במרגישמרע על זה שפגע. זה כבר סימן לזה שהוא אדם טוב
יש לי ידידה בדיוק כמוך(אולי זאת את פאנטה)
בכל מקרה היא לא מבינה כמה היא מדהימה ושמה שהיה היה ועצם זה שהיא מרגישה רע אומר שהיא בנאדם טוב
לא יודע כבר מה לומר לה כדי שתאמין לי...
אני מניח שאת אותח דבר, את סתם מורידה מעצמך
בכל מקרה היא לא מבינה כמה היא מדהימה ושמה שהיה היה ועצם זה שהיא מרגישה רע אומר שהיא בנאדם טוב
לא יודע כבר מה לומר לה כדי שתאמין לי...
אני מניח שאת אותח דבר, את סתם מורידה מעצמך
באותו הנושא: