4 תשובות
לא אני
אנונימית
לא היית במסעדות על רמה בחייך כנראה.
שואל השאלה:
הייתי במסעדות על רמה מאוד גבוהה כולל מסעדות גורמה, אבל איכשהו למקסיקני אצלי יש את הכי הרבה מקום בלב
פחות.. כנראה זה בגלל שלא הספקת הרבה ב12 שנים
אנונימית