6 תשובות
קצת
לא
זה יפה בכל גיל
לדעתי לא
קצת
למה מביך?גם הנות 20,30,40,50,60 עושות קוקו
אנונימי
לא מביך.
זה קשהה למרות של שתי לעשות קוקו גבוה נורמלי רק שמה שעברה .-
באותו הנושא: