7 תשובות
שואל השאלה:
מה טוב בליהיות בתת משקל?
מה טוב בליהיות בתת משקל?
אנונימית
אני אם גשר השנה זה השנה החמישית שלי בגדול בהתחלה זה כואב ובגלל זה אוכלים גלידות ושותים ריבר לפחות זה מה שאני עשיתי עד שזה כבר לא כואב ואז אפשר לאכול רגיל. לי זה כאב 4שבועות אבל אצל כל אחד זה משהו אחר.
זה מיישר שיניים זה שווה את זה
שואל השאלה:
אני תיימניה כפרע אני לא משמינה אף פעם ותת משקל לא מעיד על יופי
אני תיימניה כפרע אני לא משמינה אף פעם ותת משקל לא מעיד על יופי
אנונימית
כמה זמן כבר יש לך גשר?
תאכלי דברים רכים
גם לי בדיוק שמו וכואב לי אז אני אוכלת פירה, דייסה, מעדנים וכאלה
לפעמים גם פירות רכים חתוכים
לפעמים גם פירות רכים חתוכים
אנונימית
באותו הנושא: