5 תשובות
התחיל כבר במלא ארצות, עדיין לא הגיע לארץ, אבל זה כמובן יגיע עד שזה יהיה אצל כולם.
כן שמעתי על זה בחדשות זה לא שמועה.. זה ניסיון להוריד קצת מהלחץ הזה של האינסטגרם של כזה אם אין לך לייקים אתה גרוע אם אין לך עוקבים אתה גרוע..
אז מה יהיה הקטע באינסטגרם בלי לייקים כאילו זה כמו גוגל לחפש תמונות
שואל השאלה:
הבנתי.. באסה
תודה❤
שואל השאלה:
כן זה ממש מעצבן בגלל זה התבאסתי