10 תשובות
לא ממש
מבחינתי כמה שיותר אפילו 40 סנטימטר אבל אני די קיצונית ברוב הדעות שלי
אבל לצורך דוגמה ההפרש גבהים ביני לבין חבר שלי הוא 25
10 ס"מ.
וזה בסדר
אני למשל 1.86 והייתי רוצה בת זוג בגובה 1.60 עד 1.75
רוב הבנות ירצו הפרש של 15-20 ס"מ בממוצע. לדעתי 12-15 ס"מ הפרש הכי טוב
לדעתי זה ממש לא משנה.. זה יכול להיראות טוב עם האישה יותר גבוה וגם אם הגבר יותר גבוה בהרבה.
זה לא משנה משהו משמעותי ביחסים שלהם.
הפרש של 40 ס"מ זה כמו אב וילדה, לא מבין למה רוני את חושבת שזה יפה
לדעתי 14
אנונימי
כי ככה אני אוהבת זה כיף להרגיש ילדה לידו
מצידי 6 ומעלה
אני 1.77 אז אני אתפשר הבדל של 3 4 סנטימטר
כן בין 4-6 זה פער מעולה בגובה אחרת זה סתם יראה מוזר...