9 תשובות
לא
אולי קצת יותר בוגרים
לא.
זה מתחיל בכיתה ח' ולא מפסיק
בתיכון זה אותם ילדים שהיו ביסודי רק שהם עלו כיתה אז זה תלוי איך הילדים היו ביסודי
Y&2
אצלי כן. בתיכון כבר כל אחד מתעסק בעניינים שלא
הרוב כן יש ילדים שממשיכים להיות מגעלעם כי ככה הם אל תשימי עליהם ותזכרי שאת הכי שווה
לא:(