9 תשובות
אני יצאתי עם בחורה ענייה.. אישה מדהימה;) כבר לא ביחד חח
אני אקח תשאלה הזו גם לגבי בנים וכן הייתי יוצא עם מישהי ענייה
כן, אין לי שום זכות לשפוט אנשים בלי הרבה כסף כי גם אני לא מי יודע מה
כן
כן. חד משמעית כן. כל עוד זה לא מפריע לרגשות של שנינו ואנחנו יכולים לאהוב:)
ברור שכן מה זה משנה כמה כסף יש לו?
באותו הנושא: