8 תשובות
יפות
נדיר בעיניי לגמרי מיוחד
מהממות ובדרך כלל יש להן יופי אקזוטי כזה... לא יודעת להסביר חח
תלוי למי, כמו כל צבע שיער..
גינגים הם בכללי אנשים יפים
הכי יפה שיש
לא אוהבת בכלל
לא אצל נשים ולא אצל גברים
לא אצל נשים ולא אצל גברים
מושלמות !
באותו הנושא: