4 תשובות
כן את זה הבנתי אחרי שהגבתי... סליחה על הטעות
תגידי לו שאת דואגת לו, ורוצה לעזור לו וקשה לך לראות אותו עצוב,
אנונימית88(זאת אני)
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
כאחת שמכירה מצבים כאלה מה שאני מציעה לך זה שפשוט תהיה שם בשבילו. אל תשאל שאלות ואם הוא ירצה לומר משהו הוא יאמר... תצאו לבלות תסיח את דעתו... תגרום לו להבין שאם הוא יצטרך אותך אתה פה... ואז מאיליו או שהוא יספר-או שזה יקל עליו... תסמוך עלי זה מנסיון... מקווה שעזרתי
באותו הנושא: