5 תשובות
אני עושה שש פעמים בשבוע ואני רק חודש עושה
אנונימית
זה מיותר ולא יעיל, אם המטרה שלך זה לרדת במשקל את צריכה אימוני אירובי ולא כוח
להתחלה זה בסדר, ואם את רוצה לרדת במשקל תשמרי גם על תזונה נכונה
שואל השאלה:
אבל פעמיים בשבוע להתחלה זה בסדר?
אנונימית
בזביל תוצאות טובות ממש צריך להתאמן 3-4 פעמים בשבוע