10 תשובות
פשוט העזתי פעם אחת ולאט לאט זה עבר
לא מזמינה תמיד בחוץ או אצלם
אני פשוט הולכת אליהם..
אני פעם התפדחתי. אבל פשוט החלטתי שאם הם חברי אמת הם לא ישפטו אותי על סמך הבית שלי. עשיתי את זה כמו סוג של מבחן חברות כזה. למזלי הם עברו ואנחנו בקשר עד היום.
^^^לא בהכרח
בעיקר לא במקרה שלי אני אפעם לא "ביקשתי" לבוא למישהו/י אולי רק לבני זוג שהיו
שואל השאלה:
^ואיך הבית שלך היה נראה
כי המצב שלי מזעזע ואחת חופרת לי ולא נעים כבר
אנונימית
כן, עבר לי. התביישתי בלהביא אותם הביתה, גם בגלל הבית עצמו וגם בגלל ההורים, אבל הבנתי שזה לא כזה ביג דיל והיום נכנסים חופשי
אני ממש אוהבת להזמין חברים אלי, כל הזמן הם באים אלי.. אני פשוט לא חשבתי על זה וזה היה לי טבעי *_*
^^^ אה שלי נראה מעולה
הסיבה היא אחרת מאיך שהבית נראה
עדיין מתבדח.
יום אחד, יום אחד...