13 תשובות
אין לי מושג
וזה מבאס:/
כי אנשים בזמן האחרון רוצים תשובות יותר רציניות עם הסבר/תשובות שמסכימות עם שואל השאלה.
לפחות כך אני חושבת
לא יודעת אנשים לא רוצים לתת וברוב השאלות שהן באמת חשובות ולא כמו "המבורגר או סושי"
אני באמת עונה תשובה טובה וארוכה (גם מחפשת בגוגל וזה) ופשוט לא נותנים פרחים.
וואו כבר מדברים על פרחים ולא נתת ל3 התשובות האחרונות?
ולשאלה זה כנראה בגלל שאנשים פשוט שקועים במחשבות ובדעות של עצמם כך כשמישהו עונה משהו אחר אז פשוט לא נותנים לו פרח.
זה קורה ככה כבר הרבה זמן ובשאלות נוראיות עם אנשים חסרי מודעות שמחפשים אנשים שיוציאו אותם כטובים בסיפור ולא מוכנים להודות שהם מגעילים, ונותנים פרחים רק למי שבצד שלהם. זה קורה כבר המון זמן, לא חושבים?
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה אחותי לא פתחתי את השאלה מה הלחץ אני אתן להם עכשיו
היי הכל בסדר
סליחה שיצאתי עלייך
אנונימית
אני מחלקת לכל מי שעונה לי
כי סטיפס הדרדר בהרבה מובנים כמו כל דבר שעכשיו בעולם
שום דבר כבר לא כמו פעם בקטע לא טוב
(מתכוונת לרוב)
אנונימית
אתר של קמצנים לא רוצים לתת פרחים אני משקיעה בתשובות שלי בדרך כלל מה קשה בלתת פרח
אנונימית
ממש נכון
אני זוכרת שרק התחיל עינן הפרחים אנשים יכלו לקבל מאות פרחים ביום אפילו אנשים שלא היו כל כך הרבה בסטיפס לעכשיו אני בסטיפס כמעט כל היום ואני בקושי משיגה 5 פרחים יש לי חברה שעכשיו נכנסה לסטיפס לקח לה הרבה זמן להשיג חמש פרחים מאשר שפעם חמש פרחים נחשב כלום ואני חושבת שזה מהסיבה שכמות המשתמשים ירדה ממש משמועתית כאילו מאז החופש הגדול של שנה שעברה ואילו ירדת כמעט השאלות וכמעט הסיכויים לקבל פרח אני זוכרת שבקושי יכולתי לראות שאלות מלפני 4 דקות לעכשיו אני בקושי יכולה לראות. שאלות חדשות
אולי בגלל שהורידו מכמות לא מוגבלת ל5, שזה ... אידיוטי אבל בסדר
ממש ממש לא חח לדעתי כמות המשתמשים עלתה דווקא^
יש כאלה 'מחלקים אבל אתה צריך לחפש את הנכונים