5 תשובות
עדיף 4 חיים קלים ומאושרים
מתמטיה זה באמת מקצוע קשה, אבל לא כל דבר בחיים הוא קל, ולוותר זאת הדרך הקלה, גם כשתעבדי בעתיד הממונה עלייך ייתן לך משימות לא קלות לביצוע, ושם לא יהיה לאן לרדת, ואני בטוח שלא תרצי להחליף עבודה לעיתים קרובות כי בכל עבודה יש דברים מאתגרים.
בכל מקרה לדעתי את צריכה פשוט להמשיך לנסות, אולי יהיה קל ב- 5 אבל בטוח שזה לא יהיה מאתגר, לא תצברי נסיון בעמידה בלחצים ובקשיים אינטלקטואלים, ואם את מתכוונת להמשיך ללימודים אקדמיים אז את תהיי חייבת את כל זה.
אם תרצי אשמח לעזור לך בנושאים שאת מתקשה, בנוסף אוכל להפנות אותך למקורות ידע נוספים.
בהצלחה !
בחיים לא שמעתי על מישהו שב5 יחל ומדבר רע על 5 .

אלה תמיד האלה שברמה יותר נמוכה, שמנסים להוריד אחרים גם כן
קחי שיעורים פרטיים אז זה חשוב לך
תקשיבי אל תתני לאחרים לערער אותך אם את מרגישה שטוב לך שם אז שימי אלף *** על מה שאנשים אומרים זה שהם מתבאסים שאת יכולה לעשות דברים שהם לא זה לא אומר שאת צריכה להוריד מהערך שלך ותשאפי הכי גבוה לדעתי כל עוד את מסוגלת להשאר ב5 תשארי גם נשאר לך קצת שרדת עד עכשיו אז תתני פוש אחרון