3 תשובות
היי אהובה, פשוט תשכחי ממנה ותזכרי כל הזמן שכל תקופה קשה בונה אותך ושבעוד שנה כבר לא תדאגי מזה.
תקומי מזה, עם כמה שזה קשה, ותבלי עם אנשים אחרים שגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך! עם כמה שזה קשה, את תצליחי! אל תישברי, תתחזקי!
תקומי מזה, עם כמה שזה קשה, ותבלי עם אנשים אחרים שגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך! עם כמה שזה קשה, את תצליחי! אל תישברי, תתחזקי!
סיפור חיי
אין לך מה להיפגע ממנה, תאמיני לי את לא יודעת מכמה חברות אני נפגעתי שתדעי שהמשפחה שלך הם החברים הכי טובים שלך כולם שקרנים
באותו הנושא: