5 תשובות
זה סבבה לגמרי ותמיד שואלים אותי כל היום אם אני וסקו וזה מעייף למורות שאני וסקו אבל אם לא באלך מי יגיד לך להיות, סקראנצ'י זה גומיות ישנות, אז זה לא אומר שכל מי ששם אותן לפני הרבה זמן הוא גם וסקו..
גם אני הלכתי עם סקראנצים לפני ועכשיו בגלל הטרנד המפגר הזה הפסקתי
אני יודעת זה ממש מעצבן
אני גם הלכתי לפני זה ואני גם הזמנתי קש כזה שנה שעברה לפני שזה היה טרנד בכלל
אנונימית
גם אני ומאז הטרנד נהייתה לי חלחלה מזה וזרקתי את כולן לפח ואז שרפתי את הפח
אני נועלת וואנס מגיל 8 בערך או 7 והייתי עם צמידי גומי כאלה מכיתה ד' או ה' כי פשוט אהבתי
ותמיד רציתי לצבוע את השיער
ותמיד אהבתי ללבוש שחור
ועכשיו קוראים לי ילדת סנטר
שיניתי את הסגנון? לא, ממש לא, אני לא אשנה את מה שאני אוהבת בגלל דעות של אחרים.
פשוט תזכרי שהם סתם נגררים אחרי טרנדים ושימי פס.