6 תשובות
להודות לאנשים שעזרו לך
לא יודעת גם ככה אין לי בו כלום
להודות לבן אדם שעזר לך. למרות שזה הוצא מהקשרו.
סתם כדי להודות לאנשים או לכתוב להם תגובה נחמדה. זה סתם נחמד
להוקיר תודה
תכלס אין ממש סיבה.