2 תשובות
אומרים לך פה לחתוך, לחתוך, אבל למה בעצם? סתם תשובה זה לא משכנע. אז אני אגיד למה הם צודקים במקרה כזה. אם לפני זה היה לך כיף ועכשיו את לא מרגישה את אותו הדבר אז בהמשך יהיה קשה להחזיר את הרגשות שהיו. לדעתי יותר קל להתאהב במישהו חדש, וגם תאמיני לי יהיה לך יותר כיף לצאת איתו לדייטים כי את לא תתלבטי לגביו.חיים רק פעם אחת ועדיף לא לעמוד באותו מקום אם משהו מפריע לך. אז בבקשה בבקשה אל תסבלי אם את לא נהנת. תסבירי לו את זה בעדינות בלי צעקות, בלי להאשים אותו במשהו כדי שזה יגמר טוב ואף אחד לא ישנא אחד את השניה. אומרת מניסיון קרה לי בדיוק אותו הדבר.
להפסיק.
באותו הנושא: