3 תשובות
שואל השאלה:
ממש לא עם כמה שאני אוהב את החברה הם תמיד לוקחים יותר כסף בעבור השם של החברה כי זה נחשב מותג גדול בעולם חוץ מזה כל אנדרואיד מקבל שני מתנות בכמעט אותו המחיר ואפילו טיפה פחות
אנונימי