18 תשובות
כלום.
בובי הבוטן במופע אין סופי
שואל השאלה:
מזאת אומרת כלום?
אני כל הזמן חושבת על זה שמה, הנשמה פשוט מתה עם הגוף וזהו?
לאף אחד אין ממש מושג
לפעמים אנשים חוזרים בגלגול,לפעמים פשוט נמצאים בעולם למעלה,לפעמים הנשמות שלהם בעולם הזה
מה שאני חושב שיכול להיות שיש עולם למעלה אחרי שמתים
ככל הנראה זה לא ישמע הגיוני כי יש את הנשמות שלהם בעולם הזה (רוחות ולא אני לא ילדותי) ככל הנראה מתי שאנשים עושים סיאנס מזמנים את הרוחות לעולם הזה וזה תמיד מעצבן את הרוחות יש שני אופציות לזה 1. הם לא אוהבים שמשחקים איתם 2. קשה להם לעלות בחזרה לעולם הבא אז הם נשארים בעולם הזה
למרות שהמסקנה השניה די הגיונית.
אבל אני לא יכול לדעת בוודאות.
כולם אומרים כלום, אבל מה המשמעות של כלום כי כלום זה בעצם ריק ואתה לא יכול לחוש ריק, ואתה סוג של מרגיש כלום לנצח אבל אין נצח בעולם מה זה נצח בעצם , אני חושב שבני האדם לא יכולים לדעת מה יש אחרי המוות הם לא חכמים מספיק (plz no downvote)
שואל השאלה:
זה לא מוזר כזה? פשוט להתקע בתוך איזה מקום של אור אנסופי? זה כאילו להיות לבד מליוני שנים בתוך מקום לבן
זה כן מוזר, אנחנו לא יכולים להבין את זה פשוט
שואל השאלה:
וואי כשחושבים על זה זה ממש מעניין לדעת מה יש אחרי המוות, כי יש אנסוף אפשרויות שחלקן הגיוניות וחלקן פחות
מה אין אחרי המוות זאת השאלה
גם עדן וגיהנום, ואלוהים
התאוריה שלי: אם גלגול נשמות קיים אז יכול להיות שאנחנו הופכים להיות גם חיות אחרות לפעמים או שאנחנו נולדים ביקום אחר והסיכויים שניוולד באותו יקום קטנים
גילגול נשמות אני מחשיב את זה כ70% נכון עקב התקריות שקראו במדינות אחרות או בישראל
זה לא שאין כלום זה שאנחנו הופכים לכלום כאילו לא מרגישים כלום לא קיימים פשוט
מוות.
שואל השאלה:
ומזה מוות בשבילך?
איך אתה מגדיר את המוות?
גיהנום :)
סתם
אין לי מושג
זה בלתי אפשרי לדעת בוודאות מה יש אחרי המוות, יש מצב שבאמת יש כלום אבל כל פעם שאני חושב על זה אני מנסה להגיד מה זה חיים ואני לא יכול, בשביל לדעת מה יש במוות צריכים לדעת מהי משמעות החיים
שואל השאלה:
ומה אתם חושבים על גילגול נשמות? זה לא נשמע לי הגיוני כלכך, אבל מה שכן נשמע לי הגיוני זה שבעולם מקביל החיים מתחילים מחדש כאילו כמו לופ