7 תשובות
וואי כן
לא יודעת אבל נשמע שילוב סבבה תנסי ותגידי איך זה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לנסות ואז לזרוק לפח
אבל אני לא רוצה לנסות ואז לזרוק לפח
תנסי קצת שלא תצטרכי לזרוק הרבה אם זה לא טעים, בכוס או משהו
חח תעדכן אותנו מסכרן
אנונימי
שואל השאלה:
הלכתי לנסות
הלכתי לנסות
שואל השאלה:
ניסיתי
וזה סבבה
כאילו זה לא הכי טעים שיש אבל זה נחמד מינוס
ניסיתי
וזה סבבה
כאילו זה לא הכי טעים שיש אבל זה נחמד מינוס
באותו הנושא: