7 תשובות
וואי כן
לא יודעת אבל נשמע שילוב סבבה תנסי ותגידי איך זה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לנסות ואז לזרוק לפח
תנסי קצת שלא תצטרכי לזרוק הרבה אם זה לא טעים, בכוס או משהו
חח תעדכן אותנו מסכרן
אנונימי
שואל השאלה:
הלכתי לנסות
שואל השאלה:
ניסיתי
וזה סבבה
כאילו זה לא הכי טעים שיש אבל זה נחמד מינוס